Aktuality
ATO podepisuje kontrakt na realizaci Mobilního měření TV sledovanosti
14. 4. 2025
ATO uzavřelo dne 11.4.2025 obchodní smlouvu se společností ResSOLUTION Group na realizaci mobilního měření TV sledovanosti pro období 2025–2030. Cílem Mobilního měření TV sledovanosti ATO je doměřit TV sledovanosti mimo domov v oblastech, jako jsou druhé...
Televize 2024: Silná pozice v digitálním věku a výjimečné výsledky sledovanosti
10. 2. 2025
Rok 2024 potvrdil pozici televize jako klíčového média v českých domácnostech. Podle výsledků crossplatformního projektu elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) se největší oblibě těší dramatické pořady, které dominují televizním žebříčkům. Vánoční období pak...
Televize je nejsilnější médium – jejímu sledování se diváci věnují téměř 3,5 hodiny denně
21. 11. 2024
21. listopad je Mezinárodním dnem televize. Hodnota průměrné doby strávené u televize (ATS) se v České republice stabilně drží na 3,5 hodinách denně. V mimořádných situacích, jako byly letošní povodně, ale její význam ještě zesiluje:...
Ve městech vede IPTV. 83 % domácností s dětmi má televizor připojený k internetu. TV sledovanost mírně roste a zvyšuje se podíl odložené sledovanosti.
16. 9. 2024
Dosavadní letošní výsledky Kontinuálního výzkumu PCEM ukazují nadpoloviční zastoupení IPTV / kabelu ve velkých městech, přirozenou korelaci počtu televizorů a osob a že již 83 % televizních domácností s dětmi má doma televizor připojený k internetu....
Asociace televizních organizací (ATO) slaví 2. 6. Den peoplemetrů! Sledovanost v roce 2024 zůstává stabilní a průměrná sledovanost televize v České republice dokonce překonala v loňském roce evropský průměr.
4. 6. 2024
Hodnota průměrné doby strávené u televize (ATS) letos v květnu navíc zaznamenala meziroční nárůst: domácí Mistrovství světa v hokeji nekompromisně přilákalo diváky k obrazovce i přes krásné jarní počasí. Závěrečné minuty finále se Švýcarskem sledovalo na TV...